+Follow |  ::Dashboard
open my secret diary

Morib Gold Coast
Posted on Friday, December 30, 2011 @ 3:37 AM |



Assalamualaikum semua ^^

3 hari da syira tak publish post baru kan kan.
3 hari nie penuh dengan bersuka ria, mandi manda, dan jalan- jalan cari makan
di Morib Gold Coast.
Syira rase la kan, berat badan pon da naik ni, yelah kan, asyik makan jew.
ok lah.. syira nak sambung citer nie, bace baik2 k

Pada 28 Dec,
syira terbangun lewat, nak tau pukul brape?? 9.30am
haa lambat kan kan.. subuh pon terlepas..(jgn ikot sye, berdosa tau)
nasib baek la bertolak gi Morib pkol 1...
Lepas syira bangun je, teros mandi n siap2 nak gi.. padahal baru pkul 11am. :P
Morib nie, dekat je nan cyberjaya, amek 1 jam je perjalanan..
Kitorang smpai2, tgk water theme park die dulu ^^



BEST!!! lepas check in je, tros gi makan dulu.. yelah kitorang blom lunch lgi



balik je, buka baju pkai swimsuit, then teros terjun msok kolam!!
wahh best gylerr..
aritu laa syira ternampak abang ensem 6 packs nie..
rambut die kuning, yelahkan modern..
tapi berdosa kan..
ingat en cina, rupe2 nye melayu..
tapi ensem laaa abang tu,
hafiz nak badan macam die.. hahaha :p
yg ruginye, syira xde time die ckp nan mama :(
alaaaaaa terlepas plak huhuw
tapikan, kesian la tgk abg tu, mandi sorang2 je.. lepaskan stress kot
malam tu, dinner kat hotel.. abah da tempah kek Hari Jadi mama..
so, kitorang celebrated kat situ
nyanyi lagu happy bufday, amek gambar byk2..
abah buat lawak, kitorang gelak pon bukan main kuat lagi..
sume org pandang.. hahahha
tapi malang nye, gambar sume hilang.. yg kat atas semua tu pon recapture balik :)
salah sye, toksah citer panjang2 -___________-

29 dec (bufday mama,
Pagi2 lagi syira n adik2 turun bawah nak gi mandi kolam ^^
wahhh kali nie, syira naek slide, byk plak tu..
nak tgk gmbr?? nie die






lepas mandi, kitorang lunch kat luar,
cari pantai yg best2..
makan pon seafood laa.. angin, sepoi sepoi bahasa
kucing pon sayang syira, setiap gi kedai makan je mesti kat kaki syira tau
comel plak tuuu
bile laa nak bela kucing nie T_______T
ok ok, sambung citer..



eh eh, tgk sape tiga org dok kat situ, kami adik beradik laa
tengah bersantai ^^


kucing ni pon ade sekali, tgh bersantai kat kaki syira ^^


landai kan pantai die, nie kat Kelanang

lepas gi makan, jalan2 kat pantai, beli barang semua..
kite gi melawat bandar bersejarah..


Masjid diraja Sultan Aladdin Shah


belakang istana, abah cakap, tu dapur

bahagian depan ^^

nilah istana lama Raja Selangor, lawa, style barat
abah cakap, " istana moyang awk macam nilah besarnye dulu, cume kecil sikit je "
woah.. besar kan kan.. ^^

lepas melawat,
kite balik laa hotel.. sbb adik nak gi mandi lagi !!
wahh memang seronok...
kawan hafiz pon ade, ayah die pon kawan baik abah..
wahh syoknye abah sembang nan member..
mase mandi tu, hafiz asyik cari abg 6 packs semalam jee.. tp die da balik laa
yelah, buat ape lame2 kat hotel nie sorang2 o.O
kitorang mandi smpai laa tutup kolam tu.. heheh
saje lambat2 naek, pastu ternampak plak abg lifeguard nie..
die lalu sebelah, bertentangan, die pandang then
" Hai "
eh eh, abg tu tegor plak, wat lekkk
" Weyh, budak nie comel laaa "
alamak.. die bagitau kawan die la plak..
malu je tau.. pastu syira citer la kat hafiz pasal nie..
hafiz tanye mane satu, syira pon tunjuk laa
pastu,tetibe je lifeguard lagi sorang dengar perbualan syira dri belakang..
eeee die kawan lifeguard tadi laa..
majalnyee.... mesti die ingat syira syok kene panggil comel -________-

30 dec,
syira x gi mandi...
malu la weyh.. kene tegor nan abg semalam..
lagipon, kene checkout pkol 12am.
so, syira just duduk kat kerusi amek gmbr jeeee
nak tgk hasil kerja syira?? ok, nie die


pelampung, sewa rm20, pulang, dpt rm10 balik


woahoo naik nie best!! kite 3 beradik naik laju2
pening tau..


tapi abg semalam yg ckp "hai" tu perasan plak
die bg senyuman laa kat syiraa
so ape lagi.. jalan cepat2 larikan diri

to Naz,
jangan jeles k, sye rindu awk.. sori laa bil phone tinggi, xleh mesej lagi
T______T



previous - next


">
welcome
and have fun reading